Veelgestelde vragen

  • Aanmelden, inloggen en spaarkaarten
    • We willen samen sparen op een account. Kan dat ?
      Ja dat kan. Maak 1 account aan en deel de inloggegevens met degenen met wie je samen wilt sparen.
    • Hoe meld ik me nieuw aan voor Geeltjes Sparen?
      Je kunt jezelf aanmelden voor Geeltjes Sparen door een account aan te maken met je e-mailadres of via Facebook. Ga naar ‘Aanmelden’ en kies voor ‘Nieuw account aanmaken’.
    • Ik wil graag een digitale spaarkaart, hoe moet dat?
      Zodra je jezelf hebt aangemeld krijg je een digitale spaarkaart en zodra je spaarkaart vol is krijg je direct weer een nieuw digitale spaarkaart.
    • Hoe log ik in bij Geeltjes Sparen?
      1. Kies in de app of op de website voor ‘Aanmelden’.
      2. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Aanmelden.
      3. Je bent ingelogd!
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      1. Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’.
      2. Vul je e-mailadres in en druk op de knop ‘Stuur de e-mail’
      3. Klik op de link in de e-mail die je ontvangt.
      4. Vul een nieuw wachtwoord in en bevestig.
      5. Je kunt inloggen met je nieuwe wachtwoord.
    • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
      1. Log in met je Geeltjes Sparen-account
      2. Ga naar je account (klik op je naam rechtsboven)
      3. Klik op ‘Jouw gegevens’ en klik bij ‘Jouw account’ op ‘Wijzigen’
    • Kan ik mijn account aan iemand anders overdragen?
      Nee, een account is persoonsgebonden en daarmee niet overdraagbaar aan anderen. Maar nodig gerust anderen uit om ook gratis een account aan te maken en mee te doen met Geeltjes Sparen!
    • Mijn adres invullen lukt niet. En nu?
      Als je je postcode in het eerste vakje hebt ingevuld en het huisnummer in het tweede vakje, wordt je adres automatisch ingevuld. Ga hierna gewoon door naar het invulveld ‘telefoonnummer’ (blijf niet in de hokjes postcode of huisnummer). Je straatnaam en woonplaats verschijnen nu automatisch. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de twee velden handmatig invullen.
    • Ik wil stoppen met Geeltjes Sparen, wat moet ik doen?
      Let op: als je stopt, wordt je complete account, inclusief je zegels en digitale spaarkaart, verwijderd. 
      1.  Log in met je Geeltjes Sparen-account 
      2. Ga naar je account (klik op je naam rechtsboven) 
      3. Ga naar ‘Instellingen’ 
      4. Klik op 'Account opheffen' 
      5. Je ontvangt een e-mail met een link 6 Klik op die link om je opheffing te bevestigen. 

       Bedankt voor je deelname! Mocht je in de toekomst toch weer mee willen doen, dan ben je natuurlijk van harte welkom om een nieuw account aan te maken.
    • Kan ik deelnemen aan Geeltjes Sparen vanuit het buitenland?
      Geeltjes Sparen is momenteel alleen in Nederland beschikbaar. We kunnen geen bestellingen in het buitenland leveren.
  • Spaarshop algemeen
  • Bestellen in de Spaarshop
    • Kan ik ook meerdere spaarkaarten inleveren voor meer korting?
      Bij Geeltjes Sparen krijg je al de maximale korting bij inlevering van 1 spaarkaart. Op deze manier kun je sparen voor het hele assortiment. 
    • Hoe bestel ik in de Spaarshop?
      1. Log in met je account
      2. Klik in de Spaarshop op het item van jouw keuze. Je kunt alleen items bestellen waarvoor je voldoende volle digitale spaarkaarten hebt.
      3. Klik op de knop ‘In winkelwagen’. Je komt dan op de bestelpagina. Hier kun je je gegevens invullen of wijzigen.
      4. Betaal het nog het openstaande bedrag wat je moet bijbetalen via iDeal. De volle digitale spaarkaarten die je moet inleveren worden vervolgens op je spaarkaartensaldo in mindering gebracht.
      5. Je krijgt je bestelling binnen 5 werkdagen thuisbezorgd.
    • Kan ik mijn bestellingen nog annuleren?
      Heb je eenmaal besteld, dan is het in principe niet mogelijk je bestelling te annuleren. Maar in sommige gevallen zijn hier uitzonderingen op. Kijk daarvoor bij de actievoorwaarden of dit in jouw geval geldt. Heb je je bestelling ontvangen, dan geldt de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor ook bij de actievoorwaarden van jouw product.
    • Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
      Vervelend als je bestelling niet is aangekomen. Neem contact op met de aanbieder van het product, die kan je snel verder helpen. De contactgegevens vind je bij de partnervoorwaarden.
    • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
      Ja. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Binnen 5 werkdagen wordt het product op je bezorgadres afgeleverd. Je bezorgadres kun je bij je bestelling nog wijzigen.
    • Wat zijn de verzendkosten?
      De verzendkosten zijn gratis
  • Betalen in de Spaarshop
  • Spaarzegels
    • Hoe verdien ik digitale zegels?
      Van 8 november 2017 t/m 3 januari 2018 ontvang je 1 codevoucher bij iedere € 10 per transactie aan boodschappen bij deelnemende JUMBO supermarkten. Codes kan je invullen op geeltjessparen.nl of in de gratis app t/m 3 januari 2018. Per ingevulde code ontvang je 1 digitale spaarzegel. Bij 6 digitale spaarzegels heb je al een volle digitale spaarkaart.
    • Hoe verzilver ik een volle digitale spaarkaart?
      Een volle digitale spaarkaart kun je inwisselen in de Spaarshop op de website of in de app. Tijdens je bestelling krijg je de mogelijkheid je volle digitale spaarkaart(en) in te wisselen.
    • Wat gebeurt er als ik een digitale spaarkaart niet heb volgemaakt binnen de spaarperiode?
      Je digitale spaarkaart wordt na afloop van de campagne automatisch verwijderd van je account. Voor elke nieuwe spaarcampagne die vervolgens van start gaat begin je weer opnieuw met het sparen van volle digitale spaarkaarten voor nieuwe A-merk producten.
  • Klachten en garantie
    • Wat moet ik doen als een product defect is?
      Vervelend, als een product dat je in de Spaarshop hebt besteld defect is! Neem snel contact op met de aanbieder van je bestelling. Kies bij ‘Klantenservice’ voor ‘Ik heb een vraag over een bestelling of product’. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd aan de aanbieder van het product. Zij proberen je zo snel mogelijk te helpen.
    • Wat moet ik doen als ik klachten heb over mijn bestelling uit de Spaarshop?
      Als je een klacht hebt over een product of dienst dat je in de Spaarshop hebt besteld, kun je contact opnemen met de aanbieder ervan. Kies bij ‘Klantenservice’ voor ‘Ik heb een vraag over een bestelling of product’. Kies de aanbieder van je bestelling. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd aan de aanbieder van het product.
    • Zit er garantie op de producten uit de Spaarshop?
      Op de meeste producten zit garantie. Als er garantie op jouw product van toepassing is, staat dat vermeld bij de actievoorwaarden van de aanbieder die jouw bestelling verzorgt.
    • Waar kan ik met andere vragen en/of klachten terecht?
      Kies bij ‘Klantenservice’ voor ‘Ik heb een algemene vraag’ en vul het contactformulier in. We zullen je zo snel mogelijk antwoorden.
  • Overig