Veelgestelde vragen

  • Account en inloggen
    • Hoe meld ik me aan voor Geeltjes Sparen?
      Je kunt jezelf aanmelden voor Geeltjes Sparen door een account aan te maken met je e-mailadres of via Facebook. Ga naar ‘Aanmelden’ en kies voor het aanmaken van een nieuw account.
    • Mijn adres invullen lukt niet. Wat nu?
      Als je je postcode en het huisnummer in de juiste vakjes hebt ingevuld en doorgaat naar het volgende invulveld, worden je straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de twee velden handmatig invullen.
    • Hoe log ik in?
      1. Kies in de app of op de website voor ‘Aanmelden’ en dan voor 'Inloggen'.
      2. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en bevestig, of log in via Facebook.
      3. Je bent ingelogd!
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      1. Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’.
      2. Vul je e-mailadres in en druk op de bevestigingsknop.
      3. Klik op de link in de e-mail die je ontvangt.
      4. Vul een nieuw wachtwoord in en bevestig.
      5. Je kunt nu inloggen met je nieuwe wachtwoord.
    • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres of wachtwoord?
      1. Log in met je Geeltjes Sparen-account
      2. Ga naar je account en kies 'Mijn gegevens'.
      3. Klik bij je e-mailadres of wachtwoord op 'Wijzigen'.
    • Kan ik mijn account aan iemand anders overdragen?
      Nee, een account is persoonsgebonden en daarmee niet overdraagbaar aan anderen. Maar nodig gerust anderen uit om ook gratis een account aan te maken en mee te doen met Geeltjes Sparen!
    • Kan ik deelnemen vanuit het buitenland?
      Geeltjes Sparen is momenteel alleen in Nederland beschikbaar. We kunnen helaas geen bestellingen in andere landen leveren.
    • Ik wil stoppen met Geeltjes Sparen, wat moet ik doen?
      Let op: als je stopt wordt je complete account, inclusief alle gespaarde zegels en spaarkaarten, verwijderd. 
      1.  Log in met je Geeltjes Sparen-account 
      2. Ga naar je account en kies 'Instellingen' op de website of 'Mijn gegevens' in de app.
      3. Bevestig middels het daartoe bestemde formulier dat je jouw account wilt verwijderen.
      4. Je ontvangt een e-mail met een link.
      5. Klik op die link om je opheffing te bevestigen. 

       Bedankt voor je deelname! Mocht je in de toekomst toch weer mee willen doen, dan ben je natuurlijk van harte welkom om een nieuw account aan te maken.
  • Sparen
    • Hoe krijg ik een spaarkaart en hoe spaar ik zegels?
      Gedurende de actieperiode ontvang je bij deelnemende JUMBO supermarkten bij elke besteding van €10 een voucher met daarop een unieke code. De code op de voucher voer je in op de website of in de app, waar deze wordt omgezet in een zegel op je digitale spaarkaart. Bij 6 zegels is je spaarkaart vol! Je digitale spaarkaart staat voor je klaar zodra je jezelf hebt aangemeld, en zodra er een kaart vol is verschijnt er direct weer een nieuwe.
    • Hoe voer ik een vouchercode in?
      Op de homepage van de website of app vind je jouw digitale spaarkaart. Klik in het eerstvolgende zegelvakje met 'vul hier je code in' en er verschijnt een veld waarin je je code kan invullen. Spaar je met de app? Dan kun je er hier ook voor kiezen de QR-code op de voucher te scannen. Let op: om een code te kunnen invoeren moet je ingelogd zijn met je account.
    • Mijn voucher(code) is ongeldig of al gebruikt. Wat nu?
      Vervelend dat je code niet werkt! Verzeker jezelf ervan dat de actieperiode nog niet voorbij is en dat het een nieuwe code is (de codes zijn uniek en kunnen slechts één keer gebruikt worden). Zou de code moeten werken maar is dit niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice van Geeltjes Sparen.
    • Wat kan ik met een volle spaarkaart?
      Volle spaarkaarten wissel je in de Spaarshop in voor korting! Bij elk product wordt aangegeven hoeveel volle kaarten je nodig hebt om het product met korting te kunnen bestellen. Als je ingelogd bent zie je bij je naam het aantal volle spaarkaarten dat je al gespaard hebt.
    • Wat gebeurt er als ik een digitale spaarkaart niet heb volgemaakt binnen de spaarperiode?
      Elke actieperiode heeft zijn eigen spaarkaarten. Na afloop van een actieperiode komen je gespaarde zegels en spaarkaarten dan ook te vervallen. Heb je volle kaarten? Vergeet dan niet deze te verzilveren vóór het einde van de actieperiode! Voor de volgende actie begin je weer opnieuw met sparen.
    • Kan ik mijn zegels ook aan iemand anders geven?
      Digitale zegels kunnen niet worden overgedragen aan een ander account. Wil je samen met iemand anders sparen? Maak dan een account aan en deel de inloggegevens met degenen met wie je samen wilt sparen.
    • Moet ik mijn vouchers bewaren?
      Nadat je een vouchercode hebt omgezet in een zegel, hoef je de voucher niet meer te bewaren.
    • Kan ik ook sparen voor gratis artikelen?
      Momenteel zijn er geen gratis items waarvoor je kunt sparen.
  • Bestellen en bezorging
    • Hoe bestel ik in de Spaarshop?
      1. Log in met je account
      2. Klik in de Spaarshop op het item van jouw keuze. Let op: je kunt alleen items bestellen waarvoor je voldoende volle spaarkaarten hebt.
      3. Klik op de knop ‘In winkelwagen’ om het item in je winkelwagen te plaatsen.
      4. Ga naar je winkelwagen en volg vanaf hier de stappen om de bestelling te voltooien. Indien nodig kun je hier je gegevens nog wijzigen.
      5. Betaal het nog het openstaande bedrag dat je moet bijbetalen via iDeal. Het aantal volle spaarkaarten dat voor deze bestelling benodigd is zal van je totaal worden afgehaald.
      6. Je ontvangt je bestelling volgens de geldende leveringsvoorwaarden.
    • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
      Jazeker. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling.
    • Wat zijn de verzendkosten?
      De verzendkosten kunnen verschillen per aanbieding. Je vindt ze terug op de productpagina en in de winkelwagen.
    • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
      Heb je eenmaal besteld, dan is het niet meer mogelijk je bestelling te annuleren. Heb je je bestelling ontvangen, dan geldt de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor bij de actievoorwaarden van jouw product.
    • Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
      Vervelend dat je bestelling niet is geleverd! Neem contact op met de aanbieder van het product, die kan je snel verder helpen. Contactinformatie is te vinden in de voorwaarden van de aanbieder van jouw product(en), of gebruik het contactformulier op de website.
    • Hoe lang zijn de aanbiedingen geldig?
      De aanbiedingen zijn geldig tot het einde van de betreffende actieperiode en zolang de voorraad strekt. De einddatum van een lopende actie vind je bij de spaarkaart op de homepage en in de actievoorwaarden.
    • Komen er ook andere artikelen bij?
      Het hele jaar door verschijnen er nieuwe spaarcampagnes op de website en in de app van Geeltjes Sparen, waarbij je telkens opnieuw kan sparen voor hoge kortingen op A-merk producten in de Spaarshop. Houd de site en app dus goed in de gaten!
    • Kan ik ook meer spaarkaarten inleveren voor meer korting?
      Nee, het aantal in te leveren spaarkaarten en de korting staan vast.
  • Betalen in de Spaarshop
  • Klachten en garantie
    • Wat moet ik doen als een product defect is?
      Vervelend, als een product dat je in de Spaarshop hebt besteld defect is! Neem contact op met de aanbieder van je bestelling. Contactinformatie is te vinden in de voorwaarden van de aanbieder van jouw product, of gebruik het contactformulier op de website.
    • Wat moet ik doen als ik een vraag of klacht heb over mijn bestelling uit de Spaarshop?
      Als je een vraag of klacht hebt over een product dat je in de Spaarshop hebt besteld of over je bestelling, kun je contact opnemen met de aanbieder ervan. Contactinformatie is te vinden in de voorwaarden van de aanbieder van jouw product(en). Ook kun je contact opnemen met de aanbieder via het contactformulier op de website door te kiezen voor 'Ik heb een vraag over een bestelling of product' en daar de betreffende aanbieder te kiezen.
    • Zit er garantie op de producten uit de Spaarshop?
      Als er garantie op jouw product van toepassing is, staat dat vermeld bij de actievoorwaarden van de aanbieder die jouw bestelling verzorgt. Deze vind je op de productpagina.
    • Waar kan ik met andere vragen en/of klachten terecht?
      Op de website vind je een contactformulier (onder 'Vragen'). Kies hier voor 'Ik heb een algemene vraag' en vul het formulier in. We zullen je zo snel mogelijk antwoorden.